سرگردون

به عاشقی گاهی اینقدر ظلم می شه که گاهی چند بار عاشق می شیم!

سرگردون

به عاشقی گاهی اینقدر ظلم می شه که گاهی چند بار عاشق می شیم!

 

چند شب پیش خواب دیدیم... 

کنارم بودی...  

یه همراه همیشگی.... 

شاید همه جا

اما الان نیستی.... 

سخت یادم میاد 

اما خودت بودیی

با اون نگاه زیبا ...صدای زیبا... 

کلی صدام می کردی 

 

گرفتار شدیم...

نبودنت شاید برام گرون تموم شه..

خودم خواستم...

شاید تنبیه زندگی همین باشه... 

همین! 

 .

 . 

..... 

 

با سلام... 

 

امروز بعد از چند روز با( م ) صحبت کردم...

دوستانه خوبی برای هم بودیم.

اما الان چند وقتیه فاصله گرفتیم از هم...

می دونی گاهی صحبت کردن باهاش خوب آرومم می کنه

اما....فاصله داره بین ما زیاد می شه

فعلا مشغوله...

امروز تولده دوستش بود...

ازم خواست بیام پیششون...

اما من دیگه مثله قبلا نیستم

نمی دونم خیلی کم حوصله شدم.

گاهی هر روز در تماس بودیم اما الان...

فاصله بین ما افتاده...

....

حال و احوال ما که خوب نیست...

می دونی گاهی تو گذشته ها گم می شم..

تنهایی گاهی آرومم می کنه...

دوست دارم همینطوری بمونه

روزها از پی هم می گذرن.... 

دیشب کلی خندیدیم...دوره همدیگر کلی خوش گذشت...

شاید گذری در بین تنهاییها بود...

شاید بعد از چند وقت خوب بود...

کلی خوش گذشت...

می ترسم دلم برای این روزها هم تنگ بشه! 

 

.... 

 

 

 

 

 

یه جورایی این چند روز خسته تر از همیشه بودم 

می دونی گرفتاره بازی های گذشته شدم.! 

شاید گم شدم تو گذشته ای که خودم ساخمش 

و شاید تکرار نشدنی باشه....  

 ع هم اومد پیشم.... 

دو تایی با هم خوب زندگی می کنیم...  

دوستی خوبیه... 

کاش موندگار بهونه. 

دارم حس می کنم که برای روبه را کردنه من خیلی تلاش می کنه... 

اما.... 

فعلا زندگی به کام ما نیست.... 

 دوست دارم همینطوری مجرد زندگی کنم... 

یه جورایی ۲ تایی مجردی بهمون خوش می گذره... 

اما خوب شاید آینده و زندگی اینطوری که هست پیش نره... 

کلی بازی.... 

از خدا می خوام که گرفتاره بازی های سخت نشم.... 

گاهی می ترسم از شکست کم بیارم و بازنده بشم... 

 

 

  

گاهی فک می کنم ... 

می بینم ...

چقدر گرفتاره بازی های این روزگار می شیم...

می دونی گاهی وسط این گرفتاری ها گیر می کنی...

نمی دونی از کجا ....

از کجا باید شروع کنی...

زندگی نیز در حال گذره...

تو موندی و....یه زندگی با کلی مشکل..

می دونی برای همه پیش میاد...

مهم روبه رو شدنشه...

بعضی ها می جنگن...

جنگ...جنگ با زندگی که خودمون ساختیم...

گاهی پیروز...گاهی شکست...

آخ...گاهی هم درگیر می شی می مونی....

می مونی از زندگی که در حاله گذره...

تو موندی و داری می جنگی اما....زندگیت رفت...

وقت تلف کردی ...

خسته....

رونده از همه جا...

.....................................................

نزاریم مونده بشیم تو زندگی...

به عاشقی گاهی اینقدر ظلم می شه که گاهی چند بار عاشق می شیم!

اینم بازی عاشقیه...